Jossefrus nya vän

Idag har jag fått en ny vän. En vän som verkligen är en sån där riktigt riktigt fin vän… En vän som man betalar en del pengar för att bli vän med… En vän som man inte trodde att man skulle bli vän med… En vän som är sådär riktigt snygg… En vän som alltid håller vänskapen i rullning… En vän som inte är rädd  att bli lite dirty för ens skull… En vän som tål att man sätter sig på den… En vän med två hjul och styre och sadel och en massa andra grunkor på… En vän med en massa obegripbara bokstavskombinationer som jag inte har en aning om vad de innebär… Helt enkelt en ny vänskap som jag får ta hand om. Ikväll är vännen nedbäddad under filt och vilar gott på makens kudde. Sov gott vännen! I morgon efter jobbet ska vi titta på Anders Södergren i femmilen på Holmenkollen ihop. Då tar vi pulsen på vår fina fina vänskap! Det blir fint det! 



2 thoughts on “Jossefrus nya vän

  1. Victoria skriver:

    Jag skaffade också en ny vän idag, lite spontant efter vårt möte utanför favoritaffären 😉
    Vi får tar våra nya vänner på skogstur tillsammans snart tycker jag!

Kommentera

